Utrecht Excellence Scholars aan het woord

16 november 2021 11:52

Dankzij uw bijdrage aan het fonds Vrienden van de Utrechtse Geesteswetenschappen - en in het bijzonder aan het Utrecht Excellence Scholarship (UES) programma - konden dit jaar drie studenten beginnen aan hun Research Master in Utrecht. De beurs voorziet zowel in de kosten voor het collegegeld als de kosten voor het levensonderhoud. In dit artikel stellen de UES-bursalen zich voor die dit collegejaar van start zijn gegaan, het eerste jaar hebben afgerond, of reeds zijn afgestudeerd met een beurs. Wij zijn u ontzettend dankbaar voor uw steun, en hopen dat u het programma blijft steunen. De crowdfundingscampagne blijft open staan, zodat wij (hopelijk) ook in 2022 studenten kunnen ondersteunen met een UES-beurs.

foto: Bakir Ovčina uit Bosnia en Herzegovina. Bakir doet de onderzoeksmaster History (gestart in 2021).

Meer weten over bijdragen aan de Geesteswetenschappen? Neem contact op met Caroline van de Beek via c.a.vandebeek@uu.nl of 06 2874 4176